Wednesday, November 30, 2011

KEPUTUSAN PEREKSA.

ASSALAMUALAIKUM,

ni nak cerita sikit pasal keputusan pereksa aku(pereksa akhir tahun).huhuhuhu, pasal pereksa???macam biasa lah bagi budak sekolah agama macam aku minggu pertama mestilah pereksa bouth dulu.hmmm, pereksa bouth tak delah susah dan tak delah senang sangat pon.tapi paling pening kepala otak adalah pereksa NAHU,Adoyaii dah lah nahu ni baru belajar sejemput jer tak sampai pon tajuk masuk pereksa.bayangkan lah dari kelas BUKHORI hingga lah ke kelas ABU DAUD dah abih belajar tajuk yang masuk  pereksa(kecuali kelas aku 1 MUSLIM)kelas kitaorang jer masih terkial-kial lagi.orang sumer dah belajar sampai tajuk mubtadak hobar,kelas aku mafulum bih pon tak sampai lagi,tapi aku tak salahkan ustaz aku faham ustaz pon sebuk banyak benda nak diselesaikan.tapi syukurlah berkat aku baik ngan budak kelas lain aku dapat lah jugak korek-korek sikit apa yang masuk pereksa(perasan betul aku ni).syukur alhamdulillah nahu aku A walaupun A bukan 90% keatas aku tetap bersyukur dengan apa yangg aku dapat.pasal pereksa bouth lain pon bese bese jer.tapi bese bese pon aku ni ngapal bagai nak rak lah jugak mau lah pecah kepala otak aku.ok pasal pereksa akademik,hmm overall aku hanya bleh cakap bese-bese jugak tak susah dan tak senang sangat.jadi aku jawab jer berbekal kan apa yang aku baca dan yang aku buat latihan.syukur alhamdulillah aku dapat jawab dengan tenang.
ok aku nak tulis sikit pasala keputusan pereksa aku bukan nak bangga tapi hanya nak berkongsi cerita

SEKOLAH MENENGAH AGAMA AL-KHAIRIAH
NAMA PELAJAR:NOORSYAZWINA BTE AHMAD JAMRI
TINGKATAN : 1 MUSLIM
ANGKA GILIRAN:1056

BOUTH:

NAHU:83%A
AL-DIWAN:82%A
TAUHID:96%A
FEQAH:86%A
HADIS:96%A
TAFSIR:95%A
SIRAH:97%A
IMLAK:93%A
AL-QURAN:95%A

AKADEMIK:

BAHASA MELAYU:83%A
BAHASA INGGERIS:76%A
BAHASA ARAB:83%A
SEJARAH:56%C
MATEMATIK:54%C
SAINS:71%B
PAI:88%A
GEOGRAFI:58%C
KH:67%B
KOMPUTER:96%A

PERATUS:81.84%A
KEDUDUKAN DALAM KELAS:3/40

di atas ni adalah keputusan pereksa aku.syukur alhamdulillah keputusan pereksa aku ok jugak.berkat doa mak&ayah aku, berkat usaha aku, berkat usaha cikgu mengajar aku,  berkat pertolongan kawan-kawan aku.aku gembira sangat dengan keputusan pereksa aku cume aku kene banyak berusaha dalam pelajaran akademik untuk lebih cemerlang.amin.ya Allah kau jangan jadikan kejayaan yang aku dapat ini bukan untuk aku bermegah-megah.jadikan lah kejayaan ini sebagai kenangan terindah dalam diri aku dan sebagai semangat aku untu terus belajar dengan rajin untuk mak&ayah, agama dan bangsa.ya Allah sahaja aku menuntut ilmu hanya kerana Allah taala.alhamdulillah.sampai disini jer lah post aku.doakan aku untuk terus berusaha ya!!!amin.ma'as salamah wa ilal liqo'.


No comments:

Post a Comment